قهرمانی برزیلی ها در جام جهانی Ú©ÙˆÚ†Ú©

قهرمانی برزیلی ها در جام جهانی کوچک




 

 


قهرمانی برزیلی ها در جام جهانی کوچک


تاریخ : دوشنبه ،
6 آبان 1392

تيم ملي فوتسال برزيل در ديدار فينال جام جهاني کوچک مقابل روسيه در ضربات پنالتي به برتري رسيد و براي هفتمين بار عنوان قهرماني را از آن خود کرد.


ديدار فينال هشتمين دوره جام جهاني فوتسال بين دو تيم برزيل و روسيه برگزار شد که در پايان طلايي‌پوشان توانستند در ضربات پنالتي به برتري دست يابند و براي هفتمين بار عنوان قهرماني را از آن خود کنند.

به گزارش فارس،در حالي که 48 ثانيه از بازي گذشته بود رودريگو توانست اولين گل بازي را به نام برزيل ثبت کند. اما در ادامه روس‌ها توسط سيريلو 7:31 و ليما 11:09 به گل رسيدند تا در پايان نيمه اول با نتيجه 2 بر يک به رختکن بروند.

در ابتداي نيمه دوم و در حالي که 16 ثانيه از بازي گذشته بود فرناندينو گل تساوي برزيل را به ثمر رساند تا در پايان وقت‌هاي قانوني دو تيم به تساوي 2 بر 2 دست يابند.

در وقت‌هاي اضافه نيز ابتدا برزيل بود که توانست توسط ستاره خود يعني فالکائو 43:14 به گل برسد اما در ادامه روس‌ها بار ديگر توسط ليما 47:34 به گل تساوي رسيدند تا ضربات پنالتي تعيين تيم قهرمان را مشخص کند. در ضربات پنالتي اين برزيل بود که توانست 4 بر 2 روسيه را شکست دهد و براي هفتمين بار عنوان قهرماني را از آن خود کرد. به جز سال 2010 که اسپانيا قهرماني اين رقابت‌ها شده بود در ساير دوره‌ها برزيل مقام قهرماني را کسب کرده بود.

در اين دوره از رقابت‌ها 8 تيم حضور داشتند که به ترتيب مقام‌هاي زير را به دست آوردند:

1- برزيل

2- روسيه

3- ايران

4- پاراگوئه

5- آرژانتين

6- گواتمالا

7- صربستان

8- ژاپن


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل